• Ingezette diensten
  • 100% maatwerk
  • Mediaproductie
  • De vraag

    Voor ’s werelds grootste onafhankelijke dienstverlener in tankopslag, is het uiterst belangrijk dat iedereen zich bewust is van de Code of Conduct en hiernaar handelt.

    Onze klant wil de kennis over de Code of Conduct beschikbaar maken voor zowel de ruim 5700 huidige medewerkers, als nieuwe medewerkers. Dit is een brede doelgroep, internationaal werkend en met uiteenlopende functies.

    Er is een veelzijdige online training nodig met voldoende herhaling en verdieping.

  • De oplossing

    In 20 minuten loopt de deelnemer door de waarden en normen van de organisatie heen en maakt zo kennis met de Code of Conduct.

    Realistische casussen uit de praktijk vormen uitdagende dilemma's, het is aan de deelnemer om te kiezen op welke manier volgens de code het beste gehandeld kan worden.

    Het belang van de code wordt vooral duidelijk doordat ‘grijze gebieden’ worden aangekaart. Feedback op gemaakte keuzes geeft inzicht in het eigen gedrag en duidelijkheid over het gewenste gedrag.

    De training is vertaald in 5 talen en wordt wereldwijd gebruikt als onderdeel van het  onboarding programma.

  • De klant aan het woord

    We krijgen hele positieve reacties. Lekker duidelijk en toepasbaar. Vooral de operators (een nogal kritische doelgroep) waren enorm te spreken over de praktische insteek. Het hielp denk ik ook dat de training kort en bondig was.

Wil je ook zoiets, maar dan anders?